خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
نوشته شده توسط : محمد جوادی

شارژ ایرانسل بانک تجارت شارژ ایرانسل بانک تجارت شارژ ایرانسل بانک تجارت خرید شارژ رایتل

شارژ ایرانسل بانک تجارتدیدن صفحه نمایش شارژ ایرانسل بانک تجارت کامپیوتر هدف
● امضاي ديجتالي . امضاي ديجيتالي، روشي بمنظور اطمينان از معتبر بودن يک سند الکترونيکي ( نظير: نامه الکترونيکي ، فايل هاي متني و ... ) است . استاندارد امضاي ديجيتالي (DSS) ، بر اساس نوع خاصي از رمزنگاري کليد عمومي و استفاده از الگوريتم امضاي ديجيتالي (DSA) ايجاد مي گردد.الگوريتم فوق شامل يک کليد عمومي ( شناخته شده توسط صاحب اوليه سند الکترونيکي - امضاء کننده ) و يک کليد عمومي است . کليد عمومي داراي چهار بخش است . در صورتيکه هر چيزي پس از درج شارژ ایرانسل بانک تجارت امضاي ديجيتالي به يک سند الکترونيکي ، تغيير يابد ، مقادير مورد نظري که بر اساس آنها امضاي ديجيتالي با آن مقايسه خواهد شد ، نيز تغيير خواهند کرد. سيستم هاي متعددي براي "اعتبار سنجي " تاکنون طراحي و عرضه شده است . اکثر سيستم هاي فوق از زيست سنجي براي تعيين اعتبار استفاده مي نمايند. در علم زيست سنجي از اطلاعات زيست شناسي براي تشخيص هويت افراد استفاده مي گردد. برخي از روش هاي اعتبار سنجي مبتني بر زيست شناسي کاربران ، بشرح زير مي باشند :

در راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت شارژ ایرانسل بانک تجارت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.
اين مقاله اختصاصاً براي ياد بگير دات كام تهيه شده است و استفاده از آن فقط با ذكر نام نويسنده يا مترجم و نام شارژ ایرانسل بانک تجارت ياد بگير دات كام همراه با لينك آن مجاز استمطالب مرتبطگسترش کلاهبرداری آلمان‌ها در فضای مجازیفضای سایبر > جرایم سایبر - همشهری‌آنلاین:ارتکاب جرم در فضای مجازی، روز به روز افزایش می‌یابد. اداره‌ی جنایی آلمان تنها در سال ۲۰۱۰، بیش از ۶۰ هزار مورد کلاهبرداری اینترنتی را به ثبت رسانده است.

به ۸۴۹۴ رایگان است.بر اساس این سرویس پس از شماره گیری این کد قادر به استفاده از این محصول خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و خرید شارژ یا فعال نکرده‌اید، کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* را از خط و این شرکت به هیچ عنوان از طریق ارسال پيامک نسبت به اعلام نتايج شارژ ایرانسل بانک تجارت قرعه کشی اقدام نخواهد نمود. (ضمنا ارسال هدایای برندگان به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.) بدین ترتیب، کلیه پيامک های ارسالی به مشترکین مبنی بر خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیابرنده شدن در قرعه کشی و اخذ اطلاعات بانکی جهت ارسال هدایا، از سوی افراد متقلب انجام پذیرفته و هیچ گونه مسئولیتی در خصوص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)
ممكن است شخصي كه تلفن همراه را اجاره كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد و سپس متواري شود، كه در شارژ ایرانسل بانک تجارت اين گونه موارد، شركت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و هزينه‌ها را از وي مطالبه مي‌كند.
خدمات بانکداری همراه ایرانسلبا استفاده از سرویس « خدمات بانکداری همراه »، کلیه مشترکین ایرانسل که دارای کارت‌های عضو شبکه شارژ ایرانسل بانک تجارت شتاب بوده و رمز دوم کارت خود را دریافت نموده‌اند می‌توانند تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار، تنها با یک بار ثبت نام آنلاین به آسانی نسبت به انجام موارد زیر از طریق تلفن همراه خود اقدام نمایند: خرید شارژ پرداخت قبوض (آب، برق، گاز، ...) اخذ موجودی حساب اخذ صورت حساب تا ۵ تراکنش آخر
** زمستانه شارژ ایرانسل بانک تجارت تهران اینترنت جشنواره **
شارژ ایرانسل بانک تجارت
تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از شارژ ایرانسل بانک تجارت اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید.
ارزش منصفانه به عنوان مفیدترین و مهمترین ویژگی‌های بازار در نظر گرفته می‌شود تا آن که اندازه‌گیری‌های مالی و توانگری آن نگرانی وجود نداشته باشد. زمینه‌های اقتصادی درخصوص ادعای مذکور را می‌توان در بررسی‌های بیتی و همکاران (1996) و یا هیتون و همکاران (2009) گردید با این حال ما باید در اذهان خود به این نتیجه برسیم که ارزش‌های منصفانه نوش دارو نیست و پایگاه‌های اندازه‌گیری رویدادها نیز می‌باید دارای ویژگی‌های مطلوب باشند (بارت 2006) بطوریکه شاید ارزش‌های منصفانه به عنوان یک راه حل مناسب و شارژ ایرانسل بانک تجارت اولویت‌دار در قبال پایان دادن به مناقشه انتخاب قابلیا اطمینان‌دهی و یا ارتباط (مربوط بودن) اطلاعات است که این امر به علت ماهیت دو ویژگی مذکور و متفاوت از اطلاعت حسابداری شاید هرگز به پایان نرسد.
: براي شارژ اينترنتی، شما تنها هزينه شارژ شارژ ایرانسل بانک تجارت انتخابی خود را مي پردازيد و هيچگونه هزينه‌ای بابت كارمزد دريافت نمی شود.
ممكن است شخصي كه تلفن همراه را اجاره كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد و سپس متواري شود، كه در اين گونه موارد، شركت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و هزينه‌ها را از شارژ ایرانسل بانک تجارت وي مطالبه مي‌كند.
۴-از طریق تماس با تلفن گویای شارژ ایرانسل بانک تجارت ۷۷۷ شما همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با شماره ۷۷۷ تماس بگیرید و طبق دستورالعمل های صوتی کلیه عملیات مربوط به آهنگ پیشواز را انجام دهید. شما حتی می توانید در این روش اول آهنگ ها را بشنوید و سپس انتخاب نمایید. لطفا توجه داشته باشید که هزینه تماس، بر مبنای تعرفه تماس های داخل شبکه ایرانسل محاسبه خواهد شد.

نکته : از اين صفحه ھمچنين مي توانيم براي شارژ ایرانسل بانک تجارت درخواست يک Certificate جهتWebBrowser ،e-mail client و برنامههاي ديگر استفاده کنيم .ابتدا گزينه Request a certificate را انتخاب کرده و در مرحله بعد request advanced certificate را انتخاب مي کنيم .در اين قسمت گزينهSubmit a certificate request by … را انتخاب کرده و در مرحله بعد محتواي فايل Request ايجاد شده با فرمت .txt را در اينجا کپي مي کنيم و در آخر Request را Submit مي کنيم .سپس در Certificate Authority در قسمت Pending درخواست جديد را Issue مي کنيم . Request در قسمت Issued Certificate قرار خواهد گرفت.
- تغيير شارژ ایرانسل بانک تجارت هويت
شارژ ایرانسل بانک تجارت
Ye rahnamayi mikoni chejoori 1024 gerefti ?! مرداد 1391 با کارت دانشجویی بت میمن از وایمکس مبیننت استفاده میکنم من راضیم ولی مشکلی کههه دارم قعطی های زیاد مبیننته. واقعا قعطیش زیاده. همچنین پشتیبانی شارژ ایرانسل بانک تجارت مبیننت جدیدا پیشرفت خوبی داشته. در کل به نظرم مبیننت پیشرفت خوبی داره چون کم کم و به مرور داره امکاناتشو بیشتر و قعطیهاشو کمتر میکنهمن وایمکس ایرانسل دارم و واقعا ازش ناراضیام.
توجه: برای اجرای دستور تغییر رمز، اطلاعات موردنظر باید دقیقاً مطابق دستور (با علامت ":" بین آنها و شارژ ایرانسل بانک تجارت بدون فاصله) وارد شوند؛ در غیراینصورت، درخواست شما اجرا نخواهد شد.درصورت فراموش کردن رمز...در صورت فراموش کردن رمز خود،می توانید از طریق تماس با شماره تلفن۷۰۰ (از خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مراکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت انتقال اعتبار با استفاده از سرویس خط به خط«شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از سرویس «خط به خط» به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. جایگزینی شماره تلفن همراه با «شناسه ایرانسلی» در استفاده از سرویس «خط به خط» در زیر نشان داده شده است:

با سلام به دوستان ایرانی ابتدا گفته باشم توی امریکا نهادهایی داریم که سازمانها دولتی و نهادهای مالی و غیره را ارزیابی میکنه و به رییس شارژ ایرانسل بانک تجارت جمهور مشاوره میده و رییس جمهور به قطع و عدم قطع بودجه به سازمان مربوطه نظر نهایی رو میده یعنی اگر رضایت در اون خصوص نباشه اون نهاد یا سازمان تعطیل میشه اما توی ایران چه رضایت باشه چه نباشه اون سازمان کاروشه میکنه و هیچ ارزیابی وجود نداره اما در خصوص وایمکس بگم ابتدا فرقی نمیکنه کدام انتخاب رو داشته باشید بخرید و بعد نظر بدید که کدام بهتر
دوستان خوبم با خوندن نظرات متوجه شدم که اکثر مردم فرق بیت و شارژ ایرانسل بانک تجارت بایت رو هنوز نمیدونن!
شارژ ایرانسل بانک تجارت
4-استفاده از نقص های نرم افزارها ( تروجان از طریق ایرادهایی که در شارژ ایرانسل بانک تجارت نرم افزارهایی مثل مرورگرهای اینترنتی، مدیا پلیرها و مسنجرها وجود دارد، به کامپیوتر کاربر نفوذ می کند.)در زیر راه های مقابله با موارد بالا را به ترتیب می آوریم:
تازه¬‌گی فضای سایبر و پیچدگی فهم روابط موجود در این فضابعضی وقت‌ها فراموش می‌کنیم شارژ ایرانسل بانک تجارت که فضای سایبر تا چه حد تازگی دارد. در سال ۱۹۶۹، وزارت دفاع تحت پروژه‌ی ARPANET شروع به اتصال محدود چند کامپیوتر کرد، و در سال ۱۹۷۲ کدهای تبادل داده‌ (TCP/IP) ایجاد شدند تا یک اینترنت اولیه را که قادر به مبادله‌ی بسته‌های اطلاعات دیجیتال باشد، تشکیل دهند.سیستم نام دامنه‌ی آدرس‌های اینترنتی در سال ۱۹۸۳ شروع شد و اولین ویروس‌های کامپیوتری در حدود همان زمان بوجود آمدند. شبکه‌ی جهانی (World Wide Web) در سال ۱۹۸۹ آغاز به کار کرد؛ معروفترین موتور جستجو، یعنی گوگل، در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و دایرة‌المعارف منبع باز ویکیپدیا در سال ۲۰۰۱ آغاز به کار کرد. در اوخر دهه‌ی ۱۹۹۰ شرکت‌های تجاری استفاده از فن‌آوری جدید را آغاز کردند تا تولید و فروش را در زنجیره‌های پیچیده‌ی تامین جهانی تغییر دهند. پهنای باند و مزارع سرور برای پشتیبانی از “پردازش ابری” ، که طی آن شرکت‌ها و افراد می‌توانند داده‌ها و نرم‌افزارهایشان را در وب ذخیره کنند، تنها همین اواخر بوجود آمده‌اند ICANN (شرکت اختصاص اسامی و شماره‌ها در اینترنت) در سال ۱۹۹۸ بوجود آمد، و دولت آمریکا تنها از ده سال پیش توسعه‌ی طرح‌های ملی جدی برای امنیت سایبری را آغاز کرده است. در سال ۱۹۹۲، تنها یک میلیون کاربر اینترنت وجود داشت؛ طی ۱۵ سال این رقم به یک میلیارد رسید. در همان اوایل، طرفداران آزادی اندیشه اعلام کردند که “اطلاعات می‌خواهد آزاد باشد” و اینترنت را به عنوان پایان کنترل حکومت‌ها و “مرگ فاصله‌” ترسیم کردند. در عمل، حکومت‌ها و قلمروهای جغرافیایی هنوز نقش مهمی ایفا می‌کنند، اما پراکندگی قدرت چیزی است که در این حوزه بارز است.
۴ منوی شارژ ایرانسل بانک تجارت تغییر زبان ۷۰۰-۲ *۱۴۰*۲#
٦‐ وب سرور شارژ ایرانسل بانک تجارت ، html درخواستي را با کمک کليد متقارن رمز گذاري و به کاربر باز مي گرداند.
در صورتیکه مایل باشید از طریق اینترنت از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده نمایید باید در سیستم ثبت نام کنید. شارژ ایرانسل بانک تجارت
• شماره تلفن‌همراه، شماره‌سريال سيم‌كارت*، شماره مدرک‌شناساییشماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و نیز بر روی قاب سیم‌کارت ذکر شده است.لطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب کلی،نیازی به وارد کردن کدملی نیست.آن دسته از شما مشترکین دائمی شارژ ایرانسل بانک تجارت ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.برای دریافت صورت‌حساب تلفن همراه خود خرید محصولات ویترین از طریق تلفن گویا (به زودی) با استفاده از این سرویس جدید، شما مشترکین ایرانسل و علاقه مندان به محصولات ویترین قادر خواهید بود، با شماره‌گیری تلفن گویای ۷۲۷ به سامانه «خرید محصولات ویترین از طریق سیستم گویا» متصل شوید و با پیگیری راهنمای تلفن گویا محصولات متنوع ویترین ایرانسل را خریداری نمایید.

تولید گوشی‌ هوشمند ایرانیبه گزارش به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده گوشیهای موبایل ایرانی از عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت و یک مدل گوشی هوشمند ایرانی خبر داد و گفت: در نظر داریم زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا بتوان با هر زبان و گویشی از گوشی‌های وطنی استفاده کرد.رضا مریداوی با اشاره به تولید و عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان در کشور، اظهار داشت: عرضه این گوشی ها نیمه آذرماه خواهد بود و با این وجود قصد داریم تا پایان سال تعداد گوشی‌های تولیدیمان را به ۱۸ مدل برسانیم.مدیرعامل شرکت دیمو که پیش از این نیز نسبت به تولید تبلت های ایرانی، اقدام کرده بود، ادامه داد: چهار مدل گوشی این برند با نام‌های مارون، توس، لبخند و آریا به بازار عرضه می‌شود که همه گوشی‌های ساده این برند با قیمت زیر ۱۰۰هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد.وی زمان عرضه این گوشی‌ها را نیمه آذرماه اعلام کرد و گفت: گوشی هوشمند این برند نیز با قیمت ۳۵۰ هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد. مریداوی در مورد خدمات پس از فروش این محصولات نیز گفت: تا یک ماه همه گوشی‌های ساده و هوشمند این شرکت مشمول تعویض می‌شود و با ۱۱ ماه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.وی با اشاره به برنامه های این شرکت برای افزایش تعداد مدلهای گوشی‌های ایرانی تصریح کرد: تعداد گوشی‌های هوشمند دیمو به چهار مدل خواهد رسید که همه مبتنی بر سیستم عامل آندروییدند و مابقی گوشی‌ها با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. چهار مدل از گوشی‌های ساده این برند تک‌ سیم‌ کارته‌اند و مابقی همه از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.مریداوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون رقابت شدیدی میان برندهای خارجی در ایران وجود دارد، گفت: رقابت باعث کیفیت بهتر می‌شود و برآنیم تا عنوان یکی از برندهای تراز اول و برتر را در ایران از آن خود کنیم و بتوانیم تمام نیازهای یک کاربر ایرانی را از یک گوشی خارجی برآورده کنیم.وی ادامه داد: برای اولین بار زبان کردی را به سری گوشی‌های هوشمندمان اضافه کرده ایم که این گوشی ها شارژ ایرانسل بانک تجارت و در مناطق غرب کشور مثل سنندج و کردستان و حتی عراق با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده است. در این راستا قصد داریم سایر زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا هر فردی با هر زبان و گویشی بتواند از گوشی های وطنی استفاده کند.
شارژ ایرانسل بانک تجارت

جامع هدف محصول و یا مشتریان محصول اعم از شارژ ایرانسل بانک تجارت بالقوه و بالفعل:

تحریص و تشویق افراد و گروهها به ارتكاب اعمالی علیه امنیت، حیثیت و منافع جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از كشور(بند 5 ماده 6 قانون مطبوعات) تبلیغ به نفع گروهها و سازمانهای مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران( ماده 500 قانون مجازات اسلامی) فاش نمودن و انتشار غیر مجاز اسناد و دستورها و مسایل محرمانه و سری دولتی و عمومی ( بند شارژ ایرانسل بانک تجارت 6 ماده قانون مطبوعات و مواد 2 و 3 قانون مجازات انتشار و افشای اسناد محرمانه و سری دولتی و ماده 3 قانون جرایم رایانه ای) فاش نمودن و انتشار غیر مجاز اسرار نیروهای مسلح (بند 6 ماده قانون مطبوعات)
۲۲ طرح شارژ ایرانسل بانک تجارت اعتباری پایه‌ای ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱#
5-3 آيا شما معتبر شارژ ایرانسل بانک تجارت هستيد ؟ ....................................................................30
Authentication شارژ ایرانسل بانک تجارت استاندارد 802.11 دو روش براي احراز هويت کاربراني که درخواست اتصال به شبکه‌ي بي‌سيم را به نقاط دسترسي ارسال مي‌کنند، دارد که يک روش بر مبناي رمزنگاري‌ست و ديگري از رمزنگاري استفاده نمي‌کند. شکل زير شَمايي از فرايند Authentication را در اين شبکه‌ها نشان مي‌دهد :
این فریب‌های با اعتماد به نفس که هنوز هم در اینترنت جریان دارند، همگی یک هدف را دنبال می‌کنند: کلاهبرداری از کاربران از مبلغ 500 دلار تا هزاران دلار.این فریب‌ها نوعاً از یک الگوی مشابه پیروی می‌کنند: تماس اولیه از طریق ای‌میل و یا شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. از قربانیان خواسته می‌شود از طریق ای‌میل، تلفن، فکس و غیره به تماس مذکور پاسخ دهند.بعد از اینکه در اولین گام طعمه به دام شکارچیان افتاد، آن‌ها سعی می‌کنند اعتماد قربانی را جلب کرده و در انتها به بهانه‌ای از او درخواست پول می‌کنند. در زیر لیست شش فریب برتر از شارژ ایرانسل بانک تجارت دیدگاه پاندا آورده شده است:
شارژ ایرانسل بانک تجارت
برای خرید روی یکی شارژ ایرانسل بانک تجارت از لینک های زیر کلیک کنید
• تضمين انطباق پروتکلي: يک کلاس تکنيکي بالاي اکسپلويت مي تواند لايه Transport را که تقاضاها و پاسخ هاي DNS را انتقال مي دهد به يک ابزار خطرناک تبديل کند. اين نوع از حمله ها بسته هايي تغييرشکل داده شده بمنظور انتقال کد آسيب رسان ايجاد مي کنند. پراکسي DNS، headerهاي بسته هاي DNS را بررسي مي کند و بسته هايي را که بصورت ناصحيح ساخته شده اند دور مي ريزد و به اين ترتيب جلوي بسياري از انواع سوء استفاده را مي شارژ ایرانسل بانک تجارت گيرد.
۱. پس از ورود به سایت کارتی ()، کارت شارژ مورد نظر خود (ایرانسل ، همراه اول یا تالیا) را انتخاب کنید.انتخاب نوع کارت شارژ قیمت کارت شارژ مورد نظرتان و تعداد مورد نیازتان انتخاب کنید.انتخاب مبلغ و تعداد کارت شارژ3 در این مرحله می توانید ایمیل و شماره موبایل خود شارژ ایرانسل بانک تجارت را وارد کنید. دقت داشته باشید که ایمیل یا شماره موبایل ناشناسی را وارد نکنید؛ زیرا کد شارژ علاوه بر نمایش داده شدن روی صفحه مانیتور، به آدرس ایمیل و شماره موبایلی که وارد کرده اید نیز فرستاده می شود. البته برای خرید شارژ وارد کردن ایمیل و شماره موبایل ضروری نیست و با پر شدن یک کاراکتر (عدد یا حرف) در قسمت ایمیل و موبایل، فرایند خرید میسر خواهد بود. اما بهتر است ایمیل و شماره موبایل یا حداقل یکی از این دو را وارد کرده باشید. زیرا در صورتی که پس از انجام خرید، یا در طی این فرآیند با اشکالی مواجه شوید، با توجه به حجم بالای از طریق این سامانه، بخش پشتیبانی ما تنها با ایمیل یا شماره موبایلی که وارد کرده اید می توانند شما را راهنمایی کند. مثلا، اگر هنگام نمایش داده شدن کد، ناگهان ارتباط اینترنتی یا برق شما قطع شود(!) و شما ایمیل یا شماره موبایلی وارد نکرده باشید، کد شارژ مورد نظر نه به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال می شود و نه بخش پشتیبانی ما مشخصاتی از شما در اختیار دارد که بتواند شما را راهنمایی کند.
توجه: در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی این پیام و نیز چند عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، شارژ ایرانسل بانک تجارت کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان فرستاده شود.از خط اعتباری ایرانسل‌تان، خط اعتباری دوستان‌تان را تلفنی شارژ کنید یا صورتحساب خط دائمی شان را بپردازید بهره برداری از مرحله پیشرفته سرویس خط به خطشرکت ایرانسل به اطلاع کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود می رساند که سرویس خط به خط این شرکت به مرحله بهره برداری پیشرفته وارد شده است. هدف از پیاده سازی مرحله پیشرفته این سرویس فراهم سازی آسودگی بیشتر مشترکین همراه با امنیت بالاتر می باشد. بهره برداری از این مرحله همراه با بروز رسانی و ارتقاء سرویس خط به خط بوده است. به این ترتیب از طریق بهینه سازی و افزایش ضریب ایمنی این سرویس، مشترکین ایرانسل قادر به استفاده از سرویسی با امکانات پیشرفته تر خواهند بود.چگونگی ثبت نام برای استفاده از سرویس خط به خط:در مرحله پیشرفته سرویس خط به خط، ابتدا باید برای استفاده از این سرویس ثبت نام کنید. برای ثبت نام کافیست یک پیام کوتاه که در آن فقط عدد ١٢ را نوشته‌اید، به ١١١٢ ارسال کنید. در این مرحله پیام کوتاهی برای راهنمایی شما جهت تعیین رمز دلخواه‌ تان ارسال می‌گردد. پس از انتخاب رمز و ارسال آن به ١١١٢، تنها با وارد کردن این شماره رمز می‌توانید از سرویس استفاده کنید. به عبارت دیگر جهت ثبت نام، مراحل زیر انجام می‌شود:
شارژ ایرانسل بانک تجارت
د) رفتار غیرمطلوب (پایین‌تر از سطح مطلوب):عقیده واقعی بر این است که بکارگیری ارزش‌های بازار در حسابداری ارزش‌های منصفانه به جای حسابداری سنتی بهاء تمام شده تاریخی عملاً به شناسایی سود بیشتر منجر خواهد شد و مدیریت ممکن است به منظور دستیابی به اهداف خود به صورت انتخاب‌های گزینشی ارزشگذاری مربوط را بکار گیرد. برخی بر این عقیده هستند که رفتارهای غیراستاندارد شرکت‌ها ممکن است بازارها را تحت تأثیر قرار شارژ ایرانسل بانک تجارت دهد و این خطر در ابتلاء‌سازی اقتصاد و منجر به نظام‌مند نمودن بازار در سطح کل با این رفتارهای غیراستاندارد گردد. این در حالی است که بکارگیری ارزش‌های منصفانه در اندازه‌گیری رویدادها در این شرایط مالی باعث افزایش اطلاعات غیرواقعی و در نهایت منجر به کاهش شفافیت در سطح صورت‌های مالی خواهد شد.
شارژ ایرانسل بانک تجارت





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: